In the Spotlight: KPN Schalkwijk – Centrum Schalkwijk

In the Spotlight: KPN Schalkwijk

In the Spotlight: KPN Schalkwijk

De medewerkers van de KPN winkel in centrum Schalkwijk worden gewaardeerd.

Hoewel de gemiddelde telefoongebruiker een steeds beter beeld heeft van wat hij in een telefoon zoekt en dus steeds minder van advies afhankelijk is, hebben de medewerkers van KPN in Schalkwijk nog elke dag hun handen vol.

Winkelmanager Max van Leeuwen (29): ‘Steeds meer mensen bestellen hun telefoon online, maar wij houden een toegevoegde waarde omdat we hier begeleiding en advies leveren. Zo helpen we mensen bij het installeren van hun mobiel, wanneer ze problemen ervaren met hun vaste telefoon of de sterkte van hun wifi. Tevens geven we antwoord op vragen als; ‘hoe stel je je email in op je smartphone?’ en ‘hoe kun je je telefoon het beste beveiligen en beschermen?’. We maken veel tijd voor mensen en proberen echt een persoonlijke band op te bouwen. We kijken graag naar wat belangrijk is voor de klant in diens situatie.’

De aanwezige medewerkers vandaag zijn (v.l.n.r.) Kick de Vries (28), Ozan Balik (23) en Julius van der Westen (26) en zij vertellen graag over wat hun werk ook echt leuk maakt: ‘Je bent hier de hele dag met mensen bezig. Jong en oud. Zo zijn er veel ouderen die er niet uitkomen met hun toestel, maar wel echt bereid zijn om te leren. Mensen helpen geeft veel voldoening. Je leert ook geduldig te zijn, want je kunt niet verwachten dat iemand van 80 jaar op hetzelfde tempo leert als jij. Soms weten ze bijvoorbeeld niet hoe het toestel aan moet. Dat is dan zo gepiept, maar dan zijn ze zo blij en dankbaar. Mensen waarderen hier echt wat we doen.’

 
Reacties